Дистанційне навчання

Дистанційне навчання у Новоукраїнському ліцеї № 8 здійснюється на платформі Нові знання

Як розпочати роботу на сайті Нові знання?

Доступ до платформи здійснюється за особистим логіном та паролем. Логін та пароль кожному учню надає класний керівник

Де можна знайти розклад занять, теми для опрацювання, домашнє завдання?

Інформацію щодо організації навчання можна знайти у розділі "Щоденник"

У даній вкладці відображено:

  1. Розклад уроків по днях

  2. Теми уроків.

  3. Посилання на відео зв'язок

  4. Завдання, які потрібно виконати

  5. Інформація про результат виконаних завдань

Особливу увагу слід звернути на позначку "ДЗ" вкінці рядка. Натиснувши на неї, можна побачити розширене пояснення вчителя щодо домашнього завдання та надіслати виконані завдання вчителю.

Як надіслати вчителю виконані завдання?

Для того, щоб виконати завдання та надіслати їх учителю, необхідно натиснути на позначку "ДЗ"

Виконане домашнє завдання можна надіслати двома способами:

  1. Надрукувати у вікні, що відкрилося при натисканні на "ДЗ" та натиснути "Зберегти"

2. Виконати роботу в зошиті, сфотографувати її та завантажити фото за допомогою кнопки "Обрати". Потім натиснути "Зберегти"

Як дізнатися чи виконала дитина завдання та який результат отримала?

Інформацію про стан виконання дитиною завдань можна побачити вкінці рядка з кожного предмету

Червоний хрестик біля "ДЗ" - робота не виконана.

Зелена галочка - робота виконана і надіслана учителю.

Поява оцінки або запису - робота перевірена вчителем

Як отримати зворотній зв'язок від учителя?

При натисканні на позначку "ДЗ" поряд з оцінкою, відкриється вікно із зауваженнями , коментарями, побажаннями вчителя

Як допомогти дитині під час дистанційного навчання? Поради для батьків.


Підготовка робочого місця для дистанційного навчання

Правильно організоване місце навчання школяра – перший крок до успіху. Під час дистанційки збільшується обсяг навчального матеріалу для самостійного опрацювання, а відтак часу на навчання потрібно буде більше. Саме тому батькам необхідно створити умови, щоб дитина мала місце, де вона зможе безперешкодно певний проміжок часу займатися. Окрім цього, батьки мають забезпечити та перевірити:

  • чи є доступ до мережі інтернет;

  • чи працюють мікрофон та камера на ноутбуці (комп’ютері), а за потреби – навушники;

  • чи встановлене на комп’ютері необхідне програмне забезпечення, а також пересвідчитися чи знає дитина, як ним користуватися

Встановлення та дотримання чіткого розпорядку дня під час дистанційного навчання

Важливо зрозуміти що дитина звикла до шкільного розкладу, а контроль над його дотриманням лягав на плечі вчителів. Зараз же ситуація кардинально змінилася: батькам треба пояснити дитині, що, навіть перебуваючи вдома, процес навчання триває, і, відповідно, слідкувати за тим, аби навчальний розклад дітьми не порушувався.

Звертаємо увагу батьків, що дистанційне навчання передбачає самостійну роботу (поряд зі звичайними уроками із поясненням вчителя, школярі отримують завдання, наприклад, переглянути відео, опрацювати підручник, створити презентацію тощо), на виконання якої потрібен час.

Для того, щоб максимально продуктивно організувати навчальний процес, батькам варто мати розклад занять дитини (знайти розклад можна на сайті Нові знання). Це дасть змогу і допомогти дитині в самоорганізації, і проконтролювати її присутність на онлайн занятті.

Слід зазначити, що дітям з гіперактивністю, за умови чіткого дотримання режимних моментів, значно легше вдається зосереджуватися на навчанні, а неквапливим учням – хутчіше долучатися до роботи на заняттях.

Підтримка контакту із вчителем, що здійснює навчання в дистанційному режимі

Цілком можливою може бути ситуація, коли або вам, або вашій дитині щось буде неясним: який розклад навчальних занять, коли відбудеться черговий контроль знань та як здійснюватиметься в умовах дистанційного навчання тощо. Окрім цього радимо батькам заздалегідь ознайомитися із освітньої платформою, за допомогою якої здійснюватиметься освітній процес, для того, аби зайвий раз не відволікати вчителя.

Варто з’ясувати, яким чином тримати зв’язок із вчителем, не порушуючи етичних норм та особистого простору (це необхідно знати і батькам,і учням). З боку вчителя також доцільним стане зворотній зв’язок із батьками (присутність дитини на заняттях, її успішність, психоемоційний стан учня тощо).


Слідкування за психоемоційним станом дитини

Погодьтеся, умови дистанційної освіти провокують дефіцит спілкування і з ровесниками, і з педагогами. Для дітей брак спілкування досить хворобливе явище, саме тому їм вкрай важливо підтримувати зв’язок із друзями. Батькам варто пам’ятати, що карати своїх дітей спілкуванням із ровесниками та приятелями, особливо в умовах соціальної ізоляції, є вкрай недопустимим. Проте поряд з цим, батькам слід контролювати, аби це спілкування (дзвінки, листування) в жодній мірі не заважало навчанню.


Мотивація дитини під час дистанційного навчання

Не варто забувати і про мотивацію дитини. В питанні мотивації радимо батькам хвалити своїх дітей, робити акцент на їх успіхах. Це надасть дітям впевненості у своїх силах, змогу долати перешкоди, а також сприятиме зміцненню теплих й довірливих відносин між дітьми та батьками.


Підтримка здоров’я дитини під час навчання в дистанційній формі

Не забуваймо, що дистанційне навчання передбачає, в тому числі, заняття перед монітором комп’ютера, що позбавляє, в більшості випадків, можливості для повноцінної фізичної активності, а також провокує навантаження на опорно-рухомий апарат і зір. Крім того, радимо батькам слідкувати за повноцінним харчуванням дитини, дотриманням питного режиму, провітрюванням кімнати, а також чи залишається в дитини час на повноцінний відпочинок та сон.